Afdrukken  

BUONGIORNO heeft de Dale Carnegie Leadership Award ontvangen voor de kwaliteit van hun management

1 oktober, 2010 10:38

Hauppauge, NY (oktober 2009) - Buongiorno SpA ((Italy, MTA STAR: BNG), de wereldwijde marktleider in mobiele content en entertainment is het eerste Italiaanse bedrijf dat de Dale Carnegie Training Leadership Award voor personeelsmanagement en -training ontvangt. Buongiorno ontving deze erkenningsprijs omdat het bedrijf zoveel waarde hecht aan zijn human resources en omdat Buongiorno een werkomgeving weet te creëren waarin medewerkers - uiteraard met betrekking tot de strategische doelstellingen van de onderneming - hun volledige potentieel kunnen realiseren.

Tijdens een ceremoniële receptie, overhandigde de chairman en CEO van Dale Carnegie Training de prijs aan de CEO van Buongiorno, Andrea Casalini. Casalini sprak "Buongiorno is een multinational van het derde millennium: flexibel en tegelijkertijd in staat om een wereldwijde markt van dienst te zijn dankzij de wereldwijde managementmogelijkheden en dankzij zijn enorm betrokken en gemotiveerde medewerkers, die voortdurend gericht zijn op de doelstellingen van het bedrijf."

Met een hoog opgeleid en divers personeelsbestand (75% is hoger opgeleid, 40% is vrouw) en een gemiddelde leeftijd van 32, beschikt Buongiorno over meer dan 900 medewerkers in 24 landen. "Buongiorno SpA's vastberaden commitment aan tevredenheid van medewerkers en aan het cultiveren van een positieve werkomgeving is indrukwekkend", aldus Peter Handal, chairman, president en CEO van Dale Carnegie Training. "Het is ons dan ook een groot genoegen om het fantastische leiderschap van Mr. Casalini te mogen erkennen en deze gerespecteerde award aan een bedrijf als Buongiorno SpA te mogen overhandigen."

De Dale Carnegie Leadership Award wordt uitgereikt aan een onderneming die een belangrijke bijdrage levert aan de nationale economie en samenleving door middel van een speciale nadruk op de ontwikkeling van zijn human resources, innovatie en organisatorische creativiteit. In 1985 werd deze prestigieuze prijs voor de eerste keer toegekend aan de Ford Motor Company. In de daaropvolgende jaren ging deze onder andere naar bekende organisaties als Coca-Cola, Adidas, Boeing, Four Seasons Hotel, Daimler-Chrysler en SAS Scandinavian Airlines.

# # #

Over Buongiorno Group

Buongiorno (Italy, MTA STAR: BNG) is de wereldwijde marktleider in mobiele content en digitale entertainment. Het bedrijf heeft een ongeëvenaarde internationale aanwezigheid weten op te bouwen met 24 kantoren en bedrijven in 57 landen op 5 continenten, directe verbindingen met meer dan 120 telecom operators en toegang tot meer dan 2 miljard mobiele klanten. Buongiorno is de marktleider in Europa en maakt deel uit van de top 3 spelers in acht van 's werelds meest belangrijke regio's. In een joint venture met het Japanse Mitsui & Co, Ltd. opereert Buongiorno ook in India, Vietnam en de Filipijnen. Het bedrijf richt zich op twee belangrijke activiteiten: mobiele value-added services voor consumenten (Consumer Services) en digitale marketing services (Marketing Services), ook wel sponsored content genoemd. De consumer services worden rechtstreeks gedistribueerd via de merken Blinkogold voor mobiele content services en Mobile Social Networking peoplesound en via partnerschips met toonaangevende telecomoperators en mediapartijen.
 

 

Terug

 
 

Training location: Entrada 131, Amstel Business Park - 1114 AA, Amsterdam-Duivendrech, NL
P:+32 478 20 34 84 and +31 6 31 25 62 26

Volg ons op

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Alle rechten voorbehouden.
Websiteontwerp en ontwikkeling door Americaneagle.com