Afdrukken  

Klantenservice

126129RKECMYK75

Ik wil

·         succesverhalen lezen
·         de eerste stap zetten

Klantenservice

Innovatieve methoden om medewerkers bij de doelstellingen van de organisatie te betrekken: leren en ontwikkelen op de werkplek.  
Filteren op inhoudsgebied:
Filteren op competentie:
 
   Belangrijkste competenties     Verwante competenties
 
  Naam module Gebieden met inhoud Competenties
PDF Document Cross- en upselling Verkoop op basis van service
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Communicatie, Sociale vaardigheden, Beïnvloeden
PDF Document Een serviceteam coachen Een effectieve serviceorganisatie leiden
 
Verantwoordelijkheid, Leiderschap, Klantervaring, Ethiek
 
 
Communicatie, Resultaatgericht, Sociale vaardigheden
PDF Document Effectieve eerste indrukken: Face to Face Bouwen aan klantentrouw
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Meedenkend, Professionaliteit, Houding
PDF Document Follow-up Verkoop op basis van service
 
Conflictoplossing, Klantervaring
 
 
Creatief denken, Sociale vaardigheden
PDF Document Interesse bij de klant genereren Verkoop op basis van service
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Aanpassingsvermogen, Communicatie, Sociale vaardigheden
PDF Document Interne klantenservice Interne klantenservice
 
Aanpassingsvermogen, Conflictoplossing
 
 
Klantervaring, Professionaliteit, Stressmanagement, Verandermanagement, Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Juiste service, optimale verkoop Verkoop op basis van service
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Besluitvorming, Communicatie, Beïnvloeden
PDF Document Klachtenafhandeling Bouwen aan klantentrouw
 
Conflictoplossing
 
 
Communicatie, Stressmanagement, Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Klantbenadering Bouwen aan klantentrouw
 
Klantenwerving, Meedenkend, Houding
 
 
Aanpassingsvermogen, Communicatie, Stressmanagement, Sociale vaardigheden
PDF Document Klantverwachtingen managen Bouwen aan partnerschappen met klanten
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Communicatie, Conflictoplossing, Houding
PDF Document Telefoonvaardigheden: inkomend Telefoonservice
 
Communicatie, Klantervaring
 
 
Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Telefoonvaardigheden: inkomend en uitgaand Telefoonservice
 
Communicatie, Klantervaring
 
 
Aanpassingsvermogen, Klantenwerving, Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Telefoonvaardigheden: uitgaand Verkoop op basis van service
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Communicatie, Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Trouwe klanten creëren Bouwen aan klantentrouw
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Initiatief
PDF Document Uitdagingen in klantenservice Een effectieve serviceorganisatie leiden
 
Verantwoordelijkheid, Leiderschap, Klantervaring
 
 
Communicatie, Resultaatgericht, Sociale vaardigheden
PDF Document Verkoopsuggesties gebruiken Verkoop op basis van service
 
Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Creatief denken, Professionaliteit
PDF Document Verwijzingen Bouwen aan partnerschappen met klanten
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Klantenwerving, Professionaliteit
PDF Document Waardevolle oplossingen voor de klant Verkoop op basis van service
 
Besluitvorming, Klantenwerving, Klantervaring
 
 
Communicatie, Creatief denken
 

1098 XH Amsterdam, NL
P:+31 6 31 25 62 26

Volg ons op

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Alle rechten voorbehouden.
Websiteontwerp en ontwikkeling door Americaneagle.com